Психологиялық қызмет » Страница 10 » Основная - средняя школа-интернат
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«Негізгі орта мектеп-интернаты»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7232)76-63-11
Есепші бөлімі:
+7(7232)76-63-11
Нашар көрушілер
нұсқасы
Біздің қауіпсіздігіміздің ережелері
07
қараша
2022
Біздің қауіпсіздігіміздің ережелері
КГУ «Основная средняя школа-интернат» акимата города Усть-Каменогорска Правила  нашей безопасности Подготовили                                                        Савинова М.М.,  Чечулина А.С.
«Электрондық темекі: зияны ма, пайдасы бар ма?» тақырыбына пікірталас.
18
қазан
2022
«Электрондық темекі: зияны ма, пайдасы бар ма?» тақырыбына пікірталас.
2022 жылдың 18 қазанында педагог-психолог А. С. Чечулина және балалардың құқығын кұзету және қорғау жөніндегі инспекторы А. Н. Нұрлыбекқызы «Электрондық темекі: зияны немесе пайдасы?» 7-9 сынып оқушыларымен. Іс-шараның мақсаты кәмелетке толмағандардың арасында салауатты өмір салтын алдын алу. 18.10.2022 года проведён педагогом-психологом Чечулиной А.С. и инспектором по охране и защите прав детей Нурлыбекқызы А.Н. диспут «Электронная сигарета: вред или польза?» с мальчиками 7-9 классов. Цель
Кәмелетке толмағандарға арналған қауіпсіз жүріс-тұрыс жөніндегі жадынама. Памятка по безопасному поведению для несовершеннолетних
31
наурыз
2022
Кәмелетке толмағандарға арналған қауіпсіз жүріс-тұрыс жөніндегі
Қауіпті алдын-ала білу үшін қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын ұстаныңыз! Мүмкіндігінше одан аулақ болыңыз! Қажет болса-әрекет етіңіз! 1. Егер сен көшеде жүрсең, кешкі уақытта және адамдар аз жерлерде жалғыз серуендеуден аулақ бол. Егер сенен көшенң қалай табу керек екенін сұраса,түсіндір, бірақ ешқандай жағдайда шығарып салма.Егер олар сені көндіруге тырысса, ата-анаңды ескертіп, қайда және кіммен баратындығыңды айту керек деп жауап бер. Кешке үйге оралғанда, барлық әшекейлеріңді шеш. СЛЕДУЙ
Педагог-психологтың педагогтарға "оң пікірдің құпиясы" тақырыбындағы кеңестері. Советы педагога-психолога педагогам на тему:  «Секрет положительного взаимодействия с родителями»
30
наурыз
2022
Педагог-психологтың педагогтарға "оң пікірдің құпиясы" тақырыбындағы
Адамдар әрқашан қарым-қатынас жасады, бүгін сөйлеседі және болашақта қарым-қатынас жасайды. Мұғалімдер мен ата-аналардың қарым-қатынасының өзіндік ерекшеліктері бар. Олардың қарым-қатынасы-өзара түсіністікке қадам, сенімге ие болу, рухани және эмоционалды құндылықтармен алмасу, мұғалімдер мен ата-аналардың бір-біріне беретін педагогикалық тәжірибесін, білімін игеру. Біздің Мұғалімдік мамандығымыздың ажырамас,маңызды, және осы уақытта оңай емес бөлігі-ата-аналармен қарым-қатынас, дәл осы жерде
Сіздің балаңыз бесінші сынып оқушысы. Ваш ребенок- пятиклассник
26
қараша
2021
Сіздің балаңыз бесінші сынып оқушысы. Ваш ребенок- пятиклассник
Бесінші сынып оқушыларының ата-аналарына бейімделу кезеңіндегі кеңестер * бесінші сынып оқушысының мектептегі жетістігінің бірінші шарты-ол кездестірген немесе кездесуі мүмкін сәтсіздіктерге қарамастан баланы сөзсіз қабылдау; * ата-аналардың мектепке, бала оқитын сыныпқа, ол өмір сүрген әр мектеп күніне, өткен сабақтан кейін баласымен бейресми қарым-қатынасқа деген қызығушылығының міндетті көрінісі сыныптастарымен міндетті түрде танысу және балалардың мектептен кейін қарым-қатынас жасау
Эмоцияларыңызды қалай басқаруға болады. Как управлять своими эмоциями
26
қараша
2021
Эмоцияларыңызды қалай басқаруға болады. Как управлять своими эмоциями
  Подростковый возраст представляет собой период, когда влияние эмоций на духовную жизнь наиболее очевидно. Переживания становятся глубже, чувства подростка чрезвычайно напряжены. Есть такое психологическое понятие, характерное для подростка - "аффект неадекватности" - бурная, неуправляемая реакция ребенка, не соответствующая по выраженности вызванному ее поводу. В основе этой реакции чаще всего лежит несоответствие самооценки, как правило, низкой у подростков и высокому уровню притязаний.
Балаға қиын өмірде қалай көмектесуге болады "ата-аналарға арналған жадынама. Памятка для родителей «Как помочь ребенку в трудной жизненной ситуации»
26
қараша
2021
Балаға қиын өмірде қалай көмектесуге болады "ата-аналарға арналған
  Сложная жизненная ситуация всегда характеризуется несовпадением между тем, что мы хотим (достичь, сделать и т.п.), и тем, что мы можем. Такое несоответствие желаний со способностями и возможностями препятствует достижению целей, а это влечет за собой возникновение негативных эмоций, которые и сигнализируют о возникновении трудной ситуации. Подросток осваивает новый для него мир, новые отношения и неизбежно, в силу отсутствия опыта, встречается с трудными ситуациями, которые ему непонятны и