16
тамыз
2021
Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясының жұмыс жоспары
ӘК жетекшісі: А.Е.Жигитекова
ӘК № 1 отырысы
ӘК № 2 отырысы
ӘК № 3 отырысы
ӘК № 4 отырысы
ӘК № 1 отырысы
| Өткізілетін шаралар | Мерзімі | Жауапты мұғалімдер | |
| 1. | 2020-2021оқу жылыдағы ӘК жұмысының талдауы | Тамыз | А.Е.Жигитекова |
| 2. | 2021-2022 оқу жылындағы ӘК жұмысының жоспарын бекіту. 2021-2022 оқу жылына мақсат қою. | Тамыз | А.Е.Жигитекова |
| 3. | 2021-2022 оқу жылында ҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Әдістемелік нұсқау хатпен танысу, талқылау. | Тамыз | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
| 4. | 2021-2022 оқу жылындағы тақырыптық- күнтізбелік жоспарды, мұғалім жүргізетін міндетті құжаттарды, үйірме жұмысын, факультативтерді талқылау, өзгерістер енгізу, бекіту. | Тамыз | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
| 5 | 9-сыныпта алынатын мемлекеттік емтихан туралы. | тамыз | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
| 6 | ЕБҚ бар оқушыларымен сыныптан тыс іс-шараларының, ӘК бірлестігінің апталығын өткізілуін жоспарлау | Тамыз | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
| 7 | Үштілділікті дамыту бойынша атқарылатын іс-шаралар. | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері | |
| 8. | Аттестаттау жоспары. | Тамыз | А.Е.Жигитекова |
| 9. | Тіл мерекесін өткізу туралы жұмысын талқылау | Тамыз | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
| 10 | ӘКтәжірибелік –эксперименттік жұмысын жалғастыруы туралы талқылау | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
ӘК № 2 отырысы
| Өткізілетін шаралар | Мерзімі | Жауапты мұғалімдер | |
| 1. | Қазақ тілі сабағында белсенді оқыту әдістерді қолдану арқылы оқушылардың "4К"(коммуникация, креативтілік, сыни ойлау және топтық жұмыс) сияқты негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру. (баяндама) | Қараша | Ж.Б.Жиенбаева |
| 2. | Ағылшын тілі сабағында дифференциалды оқытуды қолдану. (қосымша баяндама) | Қараша | А.А. Бакиева |
| 3. | ӘКтәжірибелік –эксперименттік жұмысы (2-ші кезең: практика-эксперименттік кезең) Баяндамашылар тақырыбы бойынша «дөңгелек үстел» | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері | |
| 4. | I-тоқсан бойынша ТЖБ, БЖБ жұмысының нәтижесі, кемшіліктер, алдын-алу жұмыстар | Қараша | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
| 5. | Қазақ тілі мен ағылшын тілінен мектеп ішілік олимпиада ұйымдастыру жоспарын талдау, олимпиадаларға қатысу үшін уәжі жоғары оқушыларды анықтау. | Қараша | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
ӘК № 3 отырысы
| Өткізілетін шаралар | Мерзімі | Жауапты мұғалімдер | |
| 1. | Қазақ тілі сабағында деңгейлік-саралап оқытудың тиімділігі (баяндама) | Қаңтар | А.А.Адылханова |
| Ағылшын тілі сабағындағы дифференциалды оқытуды тиімді қолдану үшін АҚТ бағдарламаларын енгізу( мастер -класс) | А.Ж.Ахмадиева | ||
| 2. | II-тоқсан бойынша ТЖБ, БЖБ жұмысының нәтижесі, кемшіліктер, алдын-алу жұмыстар, қорытындысы. | Қаңтар | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
| 3. | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдерінің апталығын өткізу жоспарын бекіту | Қаңтар | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдері |
| 4. | ОЖСБ бойынша жұмыстардың нәтижесін анықтау. | Қаңтар | А.Е. Жигитекова |
| 5. | Жартыжылдық көлеміндегі мұғалімдердің кәсіби деңгейлерінің өсуі туралы талдау | Қаңтар | Қазақ тілі мен ағылшын мұғалімдері |
ӘК № 4 отырысы
| Өткізілетін шаралар | Мерзімі | Жауапты мұғалімдер | |
| 1. | Оқушыларды тиімді оқытуындағызаманауи педагогикалық технологиялардың қолдану маңыздылығы(баяндама) | Наурыз | А.А.Адылханова А.Е. Жигитекова |
| 2. | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдерінің ТЭЖ практика-эксперименттік кезеңінің қорытындысы. ӘК шығармашылық есебі (дөңгелек үстел) | Қазақ тілі мен ағылшын мұғалімдері | |
| 3. | III- тоқсан бойынша ТЖБ, БЖБ жұмысының нәтижесі, кемшіліктер, алдын-алу жұмыстар, қорытындысы. | Қазақ тілі мен ағылшын мұғалімдері | |
| 4. | Қазақ тілі мен ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби деңгейінің өсуінің қорытындасы. Мұғалімнің жыл соңына өз-өзін талдауды дайындау | Қазақ тілі мен ағылшын мұғалімдері |